Kulta sai joululahjaksi yhdet seiskaveikka sukat, jotka hyvin nopeasti käytössä venähtivät aivan tolkuttoman isoiksi. Iski siis vakavan laatuinen inspiraatio tehdä hänelle uudet, tällä kertaa asian ääneen myöntäen ja välisovituksia tehden. Nimi oli enne, tein Boyfriend socksit omalle Boyfriendilleni. Steppiä meni vajaa kerällinen ja puikot olivat kokoa 2,5mm.

I gave my BF one pair of huge socks as an x-mas present, and he has been using them ever since. So, I got an inspiration to make him another pair - this time trying them on and making them right sized... The name was an omen, I made Boyfriend socks for my boyfried. The yarn was Austerman Step, consumption less than a skein and the needles sized 2,5mm.

2209613442_122093125c.jpg

Kuva on otettu sukista minun jaloissani, Kulta varoi hipaisemastakaan sukkia muutamaan päivään ennen kuin hermostuin ja otin kuvan omista koivistani. Sen jälkeen sukat ovat olleet ahkerassa käytössä, sängyssäkin... Hassu mies!

The pic is taken when the socks are on my feet. BF didn't touch them at all in a few days until I took the pics with my own legs. After that he has been using them all the time, even in bed.... Men!