Nyt elämä kyllä hymyilee täydellä naamallaan tähän suuntaan... Illalla odottelemaani puhelinsoittoa ei vielä kuulunut, mutta aamulla vihdoin. Minulla on nyt uusi työ odottamassa! Aloitan marraskuun ensimmäisenä päivänä, työmatka ei muutu (rakennuskin on sama) eli säilyy ihanan lyhyenä, ja palkanmaksuun tai muihin perusasioihin ei pitäisi enää liittyä epävarmuutta. Tehtävät ovat suurelta osin samanlaisia, mutta palkanlaskentaan pääsen syvemmälle ja luomaan firmalle omia koulutusmatskuja. Tuntuu tosi hyvältä!

Life is smiling towards me with full face... The phonecall I waited did not come last evening, but today it finally rang. I have got a brand new job waiting for me!!! I shall start 1st day of November, and the building doesn't change, so I still have less than half a kilometer of walking daily. Of course there should not be any kinds of trouble with the new company and paying salaries or other basic stuff. My tasks should be pretty much like the ones I'm used to, but with less stress and some new interesting stuff, like making the education material for new people. Feels so good on the moment!

Toinen juttu sitten meinasikin viedä työtehoni kokonaan vanhasta firmasta... Sain Ravelry-kutsuni tänään, eli aivan uusi maailma aukesi. Onneksi töissä on nyt ollut tosi hiljaista (kuoliniskua odotellessa...), joten pääsin vähän kurkkimaan sitä työajallakin. En olisi muuten malttanut odottaa! Hyvältä vaikuttaa. Tahruska olen Ravelryssäkin, jos joku minua kaipailee sitä kautta.

The other thing that makes me smile, was almost a killer for all my abilities to work today. I got my Ravelry invite, and a whole new world opened. Luckily the work day was pretty quiet and peaceful (like just waiting for someone to say the final "go home, nobody needs this company any more"), so I could do some researching at work too... I couldn't wait until home, seems so good. I shall be called Tahruska in Ravelry too, if someone wants to contact me.

Huomenna meille tulee Kullan kanssa kuusi vuotta täyteen yhdessäoloa. Lisää syytä hymyillä... Hassua edes ajatella, mitä elämäni olisi ilman tuota ihanaa miekkosta olohuoneessa.

Tomorrow my Dear and me have been together for six years. Even more reason to smile... Funny to even think about how life could be, if he wasn't with me in my life...

And Rita, thanks for visiting me!