Olen nyt viime yönä ja edellisenä nähnyt aivan pimeitä unia. Edellisyönä olin koko yön Oblivion-pelini maailmassa, ryntäilin ympäriinsä ja metsästin örkkejä ja muita. Ei kovin rauhallista siis, heräilin monta kertaa ja yritin löytää parempaa asentoa ja rauhallisempaa unta.

Tänä yönä sitten oli jossain vaiheessa pitkä julkaisemisenkin arvoinen uni, joka ehkä kertoo vähän liikaakin kierosta alitajunnastani... Alussa olin joissain työporukan kotibileissä jonkun hienossa omakotitalossa. Jotenkin illan mittaan eksyin metsään harrastamaaan seksiä mies M:n kanssa (oikeassa elämässä ehkä viimeisiä, joiden kanssa mitään tekisin), ja myöhemmin makuuhuoneeseen nainen T:n kanssa. Näistä kahdesta T olisi taatusti oikeassa elämässä se parempi vaihtoehto... Ilta loppui siihen, että takka räjähti. Aamulla sitten katselimme Kullan kanssa televisiosta jotain uutisia, joissa oli tarinaa edellisillan bileistä. Poliisi ihmetteli takan räjähdystä ja näytti turvakameran kuvaa, jossa näkyi hyvin selvästi minun menevän metsään ja makuuhuoneeseen, jopa pieniä pätkiä itse actionista kasvot tietysti sumennettuina. Olin aivan hermona, milloin Kulta tunnistaa minut, mutta ei... Tuosta oli ihan helpottavaakin herätä!