Kaikkia ammatteja sitä internetissä tuleekin vastaan. Ja kaikista vielä pitää kiinnostuakin! Tuo nimittäin toisaalta kutkuttaisi oikeasti... http://www.jypoly.fi/sote/seksologianammatilliseterikoistumisopinnot.htm Sääli vain, että tradenomin papereista on pitkä matka tuon tutkinnon läpäisyyn. Tällä hetkellä ei ainakaan opiskelu edes pahemmin kiinnosta, kiva olla töissä ja saada vähän ylimääräistä rahaa. Illat vapaina vailla huonoa omatuntoa läksyistä ja tulevista tenteistä. Lapsettomuudessakin on puolensa, kaiken ylimääräisen energian voi huoleti purkaa töihin, ja kotona saa oikeasti olla vain kun väsyttää.

Töissä en ainakaan enää pahemmin osaa kätkeä villin vapaata puhetyyliäni. Onneksi ketään ei näytä haittaavan suora puhe ja uteliaisuus, tosin kovin henkilökohtaisista ei olla juteltu. Tai no kysyin minä yksi päivä yhdeltä pojalta, joko hän tilaa alusvaatteensa netistä. Mutta siihenkin toki oli syynsä, olin juuri itse saanut maailman omituisimman puhelinmyyntipuhelun, jossa minulle kaupattiin miesten alusvaatteita. Pitäähän se nyt tietää, että ovatko työpaikan miehet jo haksahtaneet sellaisiin...

Näin muuten unta viime yönä, että yritin vietellä pomoni. Senkun vain työnsin selkä seinää vasten jonkin oven taa ja kävin käsiksi. Onneksi herätyskello pelasti pomoparan, ei hän oikeasti olisi kovin lähellä minun miesihannettani. Mukava toki, muttei mitenkään houkutteleva. Ja selkeästi pitää minua toooodella paljon itseään nuorempana, vaikka minulla on ollut joskus samaa vuosikertaa oleva poikaystäväkin...